Pagina's

dinsdag 27 november 2012

Volg mij op.....:

Twitter (voor de mensen die het niet doorhadden xp)!
Ik heb nu ook eindelijk een Twitter account voor de blog!
Je kan mij volgen via: @AnnabelWTMBLX
Het was voor mij eigenlijk niet zo makkelijk om een Twitter account aan te maken,
het klinkt misschien maar ik wil liever niet dat mensen mij op school 'ontdekken' want ik ben een beetje bang  dat ze mij een beetje gaan uitlachen of zo... Maar ja ik heb het nu en het boeit me niet meer hoe mensen er over denken! Ze mogen me pesten en plagen maar ja. Oké ik zeg dit nu wel alleen nu moet het nog gebeuren xp. Hopen dat ik leuke kinderen in mijn klas en op school heb zitten!

Twitter naam: @AnnabelWTMBLX

Ps. houd mijn Twitter goed in de gaten voor een win actie!

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten