Pagina's

maandag 26 november 2012

Stipling Brush

Haai,
Ik was heel lang opzoek naar een goede stippling brush, en nu heb ik er EINDELIJK eentje! Ik heb een site gevonden waar ze van alles verkopen. Concealer, Kwasten (sets), Foundaition, Oogschaduw palletes en nog veel meer de die site heb ik een stipling brush gekocht, je hebt nog een stipling brush die is zwart. Ik heb de roze besteld. Volgens mij kan je deze ook op Beautygloss kopen, alleen daar is hij steeds uitverkocht. Goede deal dus! De verzendings kosten zijn:
Onder de 75,00 euro: 4.99
Boven de 75.00 euro: Gratis (max. 1000 kg).
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben en dat jullie hier de goede bedoeling van inzien!
Ik vind het wel grappig dat ik die links er in kan zetten (zijn het er te veel?)

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten