Pagina's

donderdag 22 november 2012

Riview MAX oog en lip stick

Hoi jullie kennen hem vast wel maar ik kon er nog geen riviews over vinden...
En ik heb laatst een nieuwe gekocht dus ik dacht: thadaa!
Een nieuw riview over: juist, de MAX oog en lip stick.
Deze stick bevat aloe vera, lekker zacht voor je lippen dus.
Zelf zal ik deze stick niet gebruiken als oogschaduw, eerder als oogschaduw bacis.
Ik vind de 'oogschaduw' veel te romig. Niet fijn als oogschaduw maar wel erg pretig als basic (2e keer), want hij laat ook een lichte glans achter. Voor de lippen vind ik hem heel mooi hij geeft een beetje dat effect als dat de labello met die parelmoer glans(lekker duidelijk Annabel xp), zelf vind ik hem erg mooi.
Ik heb er al een aantal keer complimenten gekregen toen ik hem ophad: woow wat heb je op je lippen? Ja dat is een MAX pensil! What? Van de Action! Woow echt?Ja! Zulk soort dingen hoor je natuurlijk graag, en dan al vooral als het nog geen 3 euro is!
Ik kan helaas geen foto's uploaden. Mijn camera is definitief kaduk!
Benieuwd naar s'watshes?
Doe een beetje labello op je lippen en daar een nuwd lipgloss over heen! ( hoe schrijf je nuwd??)
Volgende keer mooie foto's want volgende week heb ik mijn Ipad! Yes dan kan ik video's opnemen met mijn Ipad! Oke genoeg daarover.
Ik hoop datjullie hier wat aan hebben gehad.
Veder kost hij: 1.75 euro. Niet duur dus!

Nog tips? zet ze in de reactie's!
XXAnnabel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten