Pagina's

woensdag 21 november 2012

Welkom To My Buzzy Life X

Welkom To My Buzzy Life X!
Ik ben Annabel en ik start vandaag oficial met WTMBLX!
Je kan riviews, video's, mijn dagboek kan je ook af en toe lezen, En natuurlijk schrijf ik ook wel eens over een random dingetje.
Ik ben nog niet echt begonnen met het thema veranderen enzo, maar dat is voor mij ook allemaal nieuw. Dus verwacht niet de meest mooie site die er bestaat!
Ik ga proberen om hem zo persoonlijk mogelijk te maken, het thema dan.
Ik weet nog niet of het gaat lukken om elke dag een bericht te plaatsen. . . Ik moet nog een beetje uitvinden hoe en wat. . . Sorry al je vaste of ja andere dingen bent gewend over een maand weet ik meer. Mischien stop ik er dan wel gewoon helemaal mee of hou ik er heel erg van. . . Dus daar krijg je dan nog van alles over te horen!
Vandaag ga ik nog een kort stukje schrijven over: ?? Juist een goed begin: insperatie loos :() HELP! Weet jij nog onderwerpen waar ik over kan schrijven? Laat een reactie achter!
XXAnnabel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten